Zgrupowanie

Asów Sprzedaży

Warszawa, 16-17.05.2019

SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ, LEPIEJ I SKUTECZNIEJ

15 października 2020, ONLINE

O spotkaniu

„Szybciej, wyżej, mocniej” – to słynne olimpijskie motto po lekkiej modyfikacji można odnieść również do sprzedaży. Bo przecież który z handlowców nie chciałby sprzedawać więcej, lepiej i skuteczniej? Bez regularnego treningu, popartego wytrwałością i konsekwencją trudno jednak liczyć na spektakularne efekty – dokładnie tak jak w sporcie. W przypadku handlowców zadanie jest jeszcze trudniejsze, bo – w odróżnieniu od większości sportowców – muszą się doskonalić w więcej niż jednej dyscyplinie.

Wszystkich sprzedażowych zawodników, którzy chcieliby popracować nad swoją zawodową formą, by sięgnąć po najwyższe targety… to znaczy, trofea ( ;) ) zapraszamy na kolejną – choć w nowej formule – edycję Zgrupowania Asów Sprzedaży.

➜ Chcesz nauczyć się odróżniać klienta od prospekta i kwalifikować go już na etapie rozmowy telefonicznej lub pierwszego spotkania, tak aby nie tracić czasu na nierokujące kontakty

➜ Zależy Ci na praktycznym treningu umiejętności aktywnego słuchania i badania potrzeb klienta

➜ Poszukujesz wskazówek, jak przygotować ofertę „nie do odrzucenia”, dzięki której wyprzedzisz konkurencję i jako pierwszy dobiegniesz z klientem do mety

➜ Zastanawiasz się, dlaczego klienci tak często zapadają się pod ziemię po otrzymaniu oferty, mimo że finalizacja transakcji zdawała się wisieć w powietrzu

➜ Wiesz, że równie ważne jak to, co dzieje się na boisku jest to, co zawodnicy robią w szatni przed meczem i w związku z tym szukasz sposobu by lepiej przygotowywać się do spotkań handlowych i negocjacji z klientem

➜ Chcesz poznać i zrozumieć mechanizmy gier handlowych, w które próbują Cię wciągnąć klienci, i wyjść z nich obronną ręką

Jeżeli:

nasi trenerzy czekają właśnie na Ciebie!

Weź udział w Zgrupowaniu Asów Sprzedaży, podczas którego najlepsi trenerzy w Polsce przedstawią rozwiązania, które pozwolą Ci zająć najwyższy stopnień podium wśród najlepszych handlowców!

ZAPRASZA...

Zgrupowanie Asów

Sprzedaży 2020

SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ, LEPIEJ I SKUTECZNIEJ

15 października 2020 r., ONLINE

Sales Live Talks

innowacyjna formuła konferencji

Czy zdarza Ci się, że oglądasz konferencję online i po dwóch godzinnych wystąpieniach jesteś wręcz wyczerpany? Użycie komputera jako medium sprawia bowiem, że nasza koncentracja spada zdecydowanie szybciej, niż podczas tradycyjnej konferencji.


Dlatego my postawiliśmy na Sales Live Talks: zwarte, konkretne i przede wszystkim naładowane wiedzą wystąpienia. A co najważniejsze - dostosowane tematycznie do obecnej sytuacji.

Inspiracją do powstania Sales Live Talks były wystąpienia światowych ekspertów – TEDTalks – znane ze swojej krótszej, ale jednocześnie bardziej przystępnej formuły wykładów.

Sales Live Talks możesz oglądać z dowolnego miejsca i w najwygodniejszej dla siebie pozycji.

Wszystkie wystąpienia zostaną nagrane i będą dostępne jeszcze przez 5 dni, byś mógł zaplanować ich odsłuchanie wtedy, kiedy Ty jesteś najbardziej efektywny.

Wiemy, że są wśród nas poranne ptaszki i nocne marki

Koniec z wierceniem się

w niewygodnym krześle konferencyjnym

Wzięliśmy przykład od najlepszych

Czy zdarza Ci się, że oglądasz konferencję online i po dwóch godzinnych wystąpieniach jesteś wręcz wyczerpany? Użycie komputera jako medium sprawia bowiem, że nasza koncentracja spada zdecydowanie szybciej, niż podczas tradycyjnej konferencji.

Dlatego my postawiliśmy na Sales Live Talks: zwarte, konkretne i przede wszystkim naładowane wiedzą wystąpienia.


A co najważniejsze - dostosowane tematycznie do obecnej sytuacji.

Wiemy, że są wśród nas poranne ptaszki i nocne marki

Koniec z wierceniem się

w niewygodnym krześle konferencyjnym

Wzięliśmy przykład od najlepszych

Inspiracją do powstania Sales Live Talks były wystąpienia światowych ekspertów – TEDTalks – znane ze swojej krótszej, ale jednocześnie bardziej przystępnej formuły wykładów.

Sales Live Talks możesz oglądać z dowolnego miejsca i w najwygodniejszej dla siebie pozycji.

Wszystkie wystąpienia zostaną nagrane i będą dostępne jeszcze przez 5 dni, byś mógł zaplanować ich odsłuchanie wtedy, kiedy Ty jesteś najbardziej efektywny.

Jak to działa?

1

Wykłady

Nie musisz się obawiać, że dotrzesz na miejsce konferencji spóźniony. Przed konferencją otrzymasz na swojego maila dostęp do pokoju wykładowego.

Kupując bilet VIP, otrzymasz możliwość udziału w ekskluzywnych warsztatach z prelegentami, gdzie wykorzystasz zdobytą wiedzę w praktyce.

Warsztaty

2

U nas zdążysz zadać swoje pytanie i na pewno dostaniesz odpowiedź. Po każdej prelekcji będziesz mógł wziąć udział w internetowej sesji Q&A z prelegentami.

3

Interakcja z prelegentem

4

5

Networking

Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy wydarzenia na LinkedIn, gdzie z łatwością odnajdziesz i porozmawiasz z innymi uczestnikami konferencji i prelegentami.

Small Talks

Przerwy nie muszą być nudne. W trakcie przerw zyskasz cenną wiedzę pozasprzedażową m.in. o parzeniu kawy czy efektywnych ćwiczeniach biurowych.

6

Paczka konferencyjna

Przed konferencją wyślemy do Ciebie pocztą niezbędnik uczestnika, gdzie znajdziesz materiały konferencyjne i… niespodzianki :)

Nie musisz się obawiać, że dotrzesz na miejsce konferencji spóźniony. Dzień przed konferencją otrzymasz na swojego maila dostęp do pokoju wykładowego.

Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy wydarzenia na LinkedIn, gdzie z łatwością odnajdziesz i porozmawiasz z innymi uczestnikami konferencji i prelegentami.

Podczas Zgrupowania weźmiesz udział w:

6 merytorycznych wystąpień, podczas których doświadczeni trenerzy podzielą się z Tobą swoimi sposobami na wejście na sprzedażowe podium.

PRELEKCJACH...

3 praktyczne warsztaty, podczas których pogłębisz i przećwiczysz w praktyce wybrane zagadnienia poruszone przez prelegentów w trakcie prelekcji.

To do Ciebie należy decyzja, czy weźmiesz w nich udział.

... I WARSZTATACH

... wszystkie wystąpienia zostaną nagrane i będą dostępne dla każdego z uczestników przez 5 dni po wydarzeniu.

a po Zgrupowaniu...

Program Zgrupowania Asów Sprzedaży

Dyscyplina: Łucznictwo

Badanie potrzeb klienta kluczem do sprzedażowego sukcesu

Trener: Tomasz Kalko

▶ Dlaczego stare i sprawdzone narzędzia sprzedażowe, takie jak prezentacja korzyści, przestają działać?

▶ Jak dotrzeć do najgłębszej potrzeby klienta?

▶ Dlaczego nie wolno odpowiadać klientowi, który pyta o warunki sprzedaży?

Dyscyplina: Curling

Dobra oferta, czyli jaka?

Trener: Katarzyna Muzyczyszyn

▶ Co decyduje o skuteczności oferty handlowej?

▶ Jak odpowiadać na zapytania ofertowe?

▶ Co się zmieniło w kwestii wysyłania ofert w dobie COVID-19?

▶ Dlaczego czasem tracimy klientów, którym wysłaliśmy ofertę?

Dyscyplina: Bieg przez płotki

Dlaczego klienci milczą po otrzymaniu oferty?

5 głównych przyczyn i sposoby, jak im zapobiec

Trener: Krzysztof Rzepkowski

▶ Jak odróżnić klienta od prospekta, by nie generować pustych przebiegów?

▶ Jak przeprowadzić kwalifikację klienta już na etapie rozmowy telefonicznej lub pierwszego spotkania?

▶ Jak dochodzić do prawdziwych intencji rozmówcy i budować relację opartą na szczerości?

▶ Jak i kiedy kontraktować klienta, by każdy kontakt kończył się wynikiem?

Dyscyplina: Szermierka

Trening czyni mistrza – jak się przygotować do spotkania i negocjacji z klientem, by nie dać się zaskoczyć?

Trener: Robert Noworolski

▶ Uczyć się od najlepszych, czyli jak zawodowi negocjatorzy prowadzący trudne, często międzynarodowe negocjacje osiągają swoje cele

▶ Jakie elementy procesu negocjacyjnego można znaleźć w każdym spotkaniu z klientem?

▶ Szermierka słowna, czyli co zrobić, kiedy interesy obu stron wydają się nie do pogodzenia

▶ Gotowy szablon przygotowania do kompleksowych procesów negocjacyjnych, który możesz zastosować również w mniejszej skali

Dyscyplina: Karate

W co grają klienci – jak nie dać się wciągnąć w rozgrywkę lub wyjść z niej obronną ręką

Trener: Marek Waśkiewicz

▶ Dlaczego w profesjonalnej sprzedaży tak powszechny jest blef, kłamstwo i manipulacje oraz czy jesteśmy na nie skazani?

▶ Poznasz typowe nieczyste zagrywki klienta i dowiesz się jak sobie z nimi radzić

▶ Dowiesz się, jak złamać schemat typowego sprzedawcy, stać się konsultantem i wartościowym partnerem klienta

▶ Jak uniknąć niekończących się procesów decyzyjnych po stronie klienta?

▶ Szczegóły wystąpienia wkrótce

Dyscyplina: Szachy

Jak się przestawić z kontaktu bezpośredniego z klientem (spotkania) na pośredni (wideorozmowy i rozmowy telefoniczne)

Trener: Łukasz Fiuczyński

Prelekcje

Warsztaty

WARSZTAT 1

Jak skutecznie badać potrzeby klientów

Trener: Tomasz Kalko

Badanie potrzeb klientów kluczem do sprzedażowego sukcesu.

Jak słuchać, aby poznać prawdę, której klient czasami sam nie jest świadom?

Słuchanie jest trudniejsze niż się wydaje. Jak robić to w sposób mądry i powtarzalny?

Jak z badania potrzeb, przejść do zamknięcia sprzedaży?

Dlaczego klienci milczą po otrzymaniu oferty?

Trener: Krzysztof Rzepkowski

Jak odróżnić klienta od prospekta, by nie generować pustych przebiegów?

Jak przeprowadzić kwalifikację klienta już na etapie rozmowy telefonicznej lub pierwszego spotkania?

Jak dochodzić do prawdziwych intencji rozmówcy i budować relację opartą na szczerości?

Jak i kiedy kontraktować klienta, by każdy kontakt kończył się wynikiem?

WARSZTAT 2

W co grają klienci?

Trener: Marek Waśkiewicz

Jak identyfikować nieczyste zagrywki i odkrywać prawdziwe intencje rozmówcy?

Jak ocenić poziom zaangażowania klienta, aby nie tracić czasu na tych, którzy i tak nie kupią.

Jak nie ulegać emocjom i sprawić, aby to klient był bardziej zaangażowany w proces sprzedaży?

Jak budować partnerską relację, gdzie nie ma miejsca na blef, manipulacje i nieczyste zagrywki?

WARSZTAT 3

Trenerzy

Tomasz Targosz

Katarzyna Muzyczyszyn

Ekspert i trener ds. sprzedaży, doradca Personal Brandingu, dzieli się technikami i strategiami sprzedaży, które sam stosuje i wciąż uczy się nowych. Laureat konkursów sprzedażowych, m.in. Diamentu Sprzedaży za wzrost efektywności sprzedaży doradców detalicznych w branży finansowej. Autor książek „Sprzedaż jest sexi” oraz „Martwa sprzedaż”. Autor artykułów w „Asie Sprzedaży”, „Nowej Sprzedaży”, „Szefie Sprzedaży” oraz „Pracowniku Fizycznym”. Współpracował z liderami swoich branż m.in. Noble Bank, Nordea, Aviva, Ibis Hotel, Velux, czy Hm Clause.

Trenerka i mówczyni z wieloletnim stażem. Członkini organizacji Toastmasters International, wspierającej rozwój kompetencji mówczych i liderskich, oraz członkini zarządu Toruń Toastmasters . Praktyk w zakresie budowania zespołów, obsługi klienta i wystąpień publicznych. Wspiera przedsiębiorców, handlowców i zarządy w przygotowaniu do wystąpień biznesowych i prezentacji handlowych. Obecnie trenerka i konsultantka ds. PR i projektów rozwojowych w firmie szkoleniowej Grow Outdoor, odpowiedzialna również za rozwój marki. Fascynatka storytellingu i drzewek bonsai.

Prowadzenie Zgrupowania

Krzysztof Rzepkowski

Szkoleniowiec i trener sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży B2C oraz zarządzaniu zespołem. Obecnie konsultant w Sandler Training Polska oraz Sales Pistols. Autor bloga sprzedażowego na Facebooku Buty Klienta i prelegent podczas polskiej edycji TEDx.

Marek Waśkiewicz

Senior Consultant w Sandler Training. Uczy jak łamać znane schematy w sprzedaży i dzięki temu sprzedawać łatwiej. Udowadnia, że sprzedaż nie musi wiązać się z nachalnym wciskaniem. W dotychczasowej karierze odpowiadał za sprzedaż i zarządzenie sprzedażą usług i rozwiązań w segmencie B2B. Obecnie odpowiedzialny za sprzedaż i realizację projektów szkoleniowych i konsultingowych pod szyldem Sandler Salling System.

Tomasz Kalko

Łukasz Fiuczyński

Trener, coach, mentor, mówca motywacyjny oraz menedżer z dwudziestoletnim doświadczeniem. Przeszkolił ponad 25.000 osób. Dyrektor ds. Rozwoju, w firmie BLACHY PRUSZYŃSKI. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i Mentorów. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Praktyk biznesu. Menedżer w dużych firmach produkcyjnych. Twórca wielu modeli motywacyjnych dla działów sprzedaży. Doświadczenie niezbędne w procesie szkoleń i mentoringu, zdobył budując sieci dystrybucyjne Polsce i za granicą. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych z przywództwa, sprzedaży, zarządzania sprzedażą, motywacji, komunikacji, oraz wystąpień publicznych.

Doświadczony trener, a przede wszystkim praktyk wystąpień publicznych i sprzedaży B2B. Założyciel Flow Consulting. Od 12 lat związany z branżą szkoleniową, współautor 11-dniowej Akademii Handlowca B2B i autorskich programów z obszaru wystąpień publicznych i storytellingu. Finalista mistrzostw Polski w wystąpieniach publicznych organizacji Toastmasters International (2018 r.) Autor podcastu o komunikacji i wystąpieniach publicznych “Mówić każdy może”.

dr Paweł Fortuna

Psycholog biznesu, który zaraża entuzjazmem, pobudza do myślenia i samodzielnych poszukiwań, pomaga lubić ludzi i piękniej żyć. Pracownik Instytutu Psychologii KUL i wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego. W pracy naukowej koncentruje się na zagadnieniach modeli umysłu i sztucznej inteligencji, uczenia się na błędach oraz obrony przed manipulacją. Trzykrotny laureat Nagrody Teofrasta za najlepszą książkę psychologiczną oraz trzykrotny laureat nagrody Książka dla Trenera Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. W biznesie rozwija autorską koncepcję „sprzedaż bez sprzedawania” opartą na wywieraniu wpływu bez manipulacji. Zaangażowany w działania na rzecz rozwoju przyjaznej sztucznej inteligencji, wspierającej człowieka w realizacji jego mądrych decyzji.

Gość Specjalny

Czego NIE znajdziesz na Zgrupowaniu?

Wiemy, że pracujesz w sprzedaży i wiedza teoretyczna nie jest Ci obca, a od konferencji oczekujesz ciekawych case studies i wymiany doświadczeń

Suchej teorii, bez poparcia przykładami z życia handlowca

Wiemy, że płacisz nam za merytorykę, a nie za udział w targach

Prelekcji będących mniej lub bardziej zakamuflowaną reklamą

Użycie komputera jako medium sprawia bowiem, że nasza koncentracja spada zdecydowanie szybciej, niż podczas tradycyjnej konferencji. Dlatego postawiliśmy na zwarte, ale maksymalnie "naładowane wiedzą" wystąpienia.

Godzinnych wystąpień, przez które Twoja percepcja spada do minimum...

Przygotowane przez nas warsztaty są limitowane, by zapewnić każdemu aktywny udział i bezpośredni kontakt z prelegentem.

Tłumu uczestników na warsztatach, przez których będziesz musiał się przebić ze swoim pytaniem do trenera

Bilety

NIEDOSTĘPNY

materiały konferencyjne

upominek od Akademii Wina

udział w warsztatach

udział w Zgrupowaniu

imienny certyfikat

BILET VIP

(prelekcje + warsztat)

BILET STANDARD

(prelekcje)

udział w Zgrupowaniu

590 zł

ZAREZERWUJ MIEJSCE

imienny certyfikat

materiały konferencyjne

netto

990 zł

netto

Bilety

upominek od Akademii Wina

NIEDOSTĘPNY

* Oferta specjalna dla aktualnych prenumeratorów magazynów "As Sprzedaży" i "Szef Sprzedaży", "Sell it in English", "E-commerce & Digital Marketing" oraz abonentów serwisu SPRZEDAZ-24. Przy wypełnianiu formularza zgłoszeniowego prosimy o podanie informacji o aktywnej prenumeracie. Rabaty za posiadanie prenumeraty, przedsprzedaż i za zgłoszenia mnogie nie sumują się.

990 zł

CENA SPECJALNA DLA PRENUMERATORÓW*

ZAPISUJĘ SIĘ 》

Rabaty:

5% przy zgłoszeniu do 2 i 3 osób

10% przy zgłoszeniu powyżej 3 osób

WAŻNE

PLANUJESZ BYĆ TAKŻE NA FORUM SZEFÓW SPRZEDAŻY?

Zapisz się na dwa wydarzenia i ciesz się z dodatkowych korzyści!

Oferta dla Gotowych na wszystko jest bezterminowa i obejmuje:

  • cztery dni prelekcji i warsztatów
  • imienne certyfikaty
  • materiały konferencyjne
  • przerwy kawowe, lunche
  • e-kurs Excel dla zaawansowanych
  • możliwość zapisu dwóch osób na dwa odrębne wydarzenia
  • półroczna prenumerata wybranego czasopisma
  • upominek od Akademii Wina
SKORZYSTAJ Z OFERTY 》

Partnerzy Zgrupowania

Patroni Medialni

Organizatorzy Zgrupowania

Dwumiesięcznik skierowany do handlowców, przedstawicieli handlowych i doradców klienta, jednym słowem tych wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą, chcą doskonalić swoje umiejętności i osiągać coraz lepsze wyniki. Na łamach czasopisma autorzy-praktycy dzielą się swoim doświadczeniem w zakresie budowania relacji z klientem, przygotowywania ofert handlowych, negocjacji, technik i patentów sprzedażowych.

As Sprzedaży

Explanator

Wydawca czasopism i publikacji specjalistycznych, w tym takich tytułów jak „Szef Sprzedaży”, „E-commerce & Digital Marketing”, „As Sprzedaży”, "Sell it in English", „Finanse i Controlling”, „Informacja Zarządcza”, „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”, „Biuletyn Informacyjny Kierownika Apteki” oraz "Magazynowanie i Produkcja". Organizator konferencji i szkoleń branżowych.


Email biuro@explanator.pl

Telefon +48 (61) 855 01 12

Fax +48 (61) 855 00 78

https://www.szkolenia-konferencje.pl

KONTAKT

Zarezerwuj swoje miejsce!

Do wydarzenia pozostało:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy